Acudira flyttar in i nya lokaler


Malin och Hannah i deras nya fina lokaler på Dalgatan i Älvdalens kyrkby
Idag har jag varit och hälsat på Hannah och Malin i deras nya lokaler mitt emot mitt kontor på Dalgatan i Älvdalens kyrkby.
Renoveringen är i full gång i de ljusa och fräscha lokalerna där tjejerna inreder modernt med ny design. Det är mycket inspiration som ska flöda mellan dessa väggar!
Hanna Risander blev utsedd till Årets Ungdomsföretagare i Dalarna 2011 och fick stå i rampljuset på scen på Dalarna Business stora gala i Falun i början av 2011.
Det är vi stolta över här i Älvdalen!

Jag ställer frågorna; Hur går det? Har ni mycket att göra? Många nya kunder?
Både Hannah och Malin ler och de utstrålar positiva signaler i hela deras kroppsspråk när de båda säger:
- Jaaa, det är såå mycket som händer!!! Och det är jättekul!!!

Jag förstår att det är mycket på gång och vi lär nog få se resultat av Hannah och Malins jobb både lokalt, regionalt och nationellt under kommande år.
- Vi vågar inte säga så mycket ännu, säger de båda två, vi får återkomma!

Ja, vad ska man säga?
Positiv energi brukar smitta av sig och det gör det verkligen när man träffar Hannah och Malin på Acudira!

Stort lycka till med alla era projekt!
Vi lär få återkomma både en och fler gånger till denna kreativa verkstad - mitt i Älvdalens kyrkby.

//Karin Hellström