Ett år med näringslivskontorets blogg - 20 000 besökare

Ett år har gått sedan näringslivskontoret började blogga. Tiden går fort när man har roligt!
342 inlägg har det blivit och 20 000 har besökt vår blogg - helt fantastiskt, tycker vi!
Kul att så många följer våra inlägg och vårt arbete på näringslivskontoret.
Varför håller vi då på med detta?
Vad är syftet med att vi lägger tid på att sitta vid datorn och skriva inlägg?
När jag började arbeta på näringslivskontoret (den 1 april 2011 började jag min "ordinarie" tjänst på näringslivskontoret efter att ha jobbat i projekten W7 och W8 sedan den 1 januari 2010)  fick jag ofta frågan; Vad gör ni på näringslivskontoret??
Hannah Risander gav mig tipset - börja blogga! Så blev det.
Bloggen har blivit som en dagbok där alla kommuninvånare (och eventuella framtida kommuninvånare!) kan följa det vi gör, läsa om företag i kommunen och annat smått och gott som händer i Älvdalens kommun.
Jag hoppas att ni som läser bloggen kommer med synpunkter och tips om hur vi kan utveckla vårt arbete och hur vi arbetar med kommunikationen utåt i kommunen. Det är viktigt att alla är delaktiga i utvecklingen av vår fantastiska kommun!

Karin Ardefelt och Karin Hellström arbetar med näringslivsfrågor i Älvdalens kommun. Det är även vi som skriver här på bloggen.
Kontakta oss gärna och ge oss era synpunkter på vårt arbete och hur vi kan utveckla näringslivet i Älvdalens kommun.

Med vänliga hälsningar
Karin Hellström
karin.hellstrom@alvdalen.se
Karin Ardefelt
karin.ardefelt@alvdalen.se

//Karin Hellström