ABRIS och Företagarna arrangerade after work i Särna

I fredags arrangerade Företagarna SIG tillsammans med ABRIS en jättetrevlig after work på ABRIS i Särna . När jag själv hade företag så var det en sådan här kväll som jag saknade. För många är företagandet ett livsstil, och då kan det i bland vara roligt att träffa likasinnade.
Träffen gav möjligheter att byta erfarenheter och inte minst många goda skratt. Ett bra initiativ av Företagarna i norra delen av kommunen
Det var en trevlig kväll med bland annat live-musik och mycket god mat. ABRIS hade skänkt många fina priser till kvällens lotteri. Jag hade turen att vinna en termos så nu kan jag stryka det på min önskelista :-)
Motorsåg - eftertraktat 1:a pris i lotteriet
En person hade ändå större lycka!  Anneth Djupmark vann 1:a pris, en motorsåg som många hoppades på. Häromkvällen hörde jag när hon sågade ner sin egna julgran, Grattis Susanne.

Det var en mycket lyckad kväll - stort tack till ABRIS och Nina Fjätvall från Företagarna för detta arrangemang, det var mycket lyckat!




Karin Ardefelt