Särna Camping har uppmärksammats som årets turistmål 2016

Särna Camping har blivit uppmärksammade som årets turistmål 2016 på grund av de är serviceminded och för att de sticker ut över det extra, till och med i världsklass vilket det står i motiveringen. Vi vill nu passa på att uppmärksamma och skicka många gratulationer till Lena Håkansson och hennes personal. Ert slit har uppmärksammats, sträck på er och var stolta, för det är vi!

Det som är så fantistiskt det är att det är besökarna själva som har röstat fram Särna Camping till årets turistmål 2016 i kategorin Campingplatser. Svenska folket har helt enkelt sagt sitt.





De som ligger bakom denna utmärkelse är Turistmål.se vilken startades 2008 med en vision att samla hela Sverige under ett och samma tak, lite som hela sveriges turistbyrå. I dag finns 19 000 sevärdheter, aktiviteter, boende etc inne på siten och det ökar hela tiden.


Jag har funnit en funktion på Turistmål.se som jag saknat i min vardag tidigare och som kommer att bli ett verktyg för mig framöver. Det är deras fina så kallade reseplanerare där man hittar saker att göra, ställen att bo eller äta på vägen då man ska åka någonstans. Det passar mig som handen i handsken.

Lena Håkansson

Grattis än en gång alla på Särna Camping! Lena Håkansson som i dag äger och driver Särna Camping du gör ett fantastiskt arbete så jag måste allt passa på att skicka ett extra grattis till dig!

Karin Ardefelt